דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על ניתוחי פנים 

מאת    [ 04/08/2009 ]

מילים במאמר: 620   [ נצפה 3356 פעמים ]

האם ניתן לשאוב שומן מפנים עגולות או מלאות והאם ניתן לטפל בסנטר כפול?

קיימות היום טכניקות פשוטות לעידון וחיטוב הפנים, המתבצעות על ידי שאיבת שומן מהאזורים ה"מלאים" וכן מאזור ה"סנטר הכפול". במקרים בהם הסנטר גם קצר ומשוך אחורנית, ניתן להגדילו ולהאריכו על ידי תותב מלאכותי קטן, דבר אשר משנה את היחסים בפנים לטובה וללא צלקות.

שתי חברות שלי עברו ניתוח פנים. אחת עברה מתיחת פנים והשנייה, הצערת פנים. זו שעברה מתיחה נראית מסודרת ומטופחת, אבל זו שעברה הצערת פנים נראית צעירה יותר משמעותית. הייתי רוצה לקבל הסבר על טיפול זה.

ניתוח הצערת פנים הינו למעשה שילוב של מספר טיפולים המותאמים באופן אישי למטופלת. בפגישת הייעוץ נבחנים האזורים ה"בעייתיים" ונבחר הטיפול המתאים להם: מתיחת פנים לעור רפוי ולקו לסת לא ברור, הסרת עור עודף בעפעפיים או לחילופין מילויו בשומן, הרמת לחיים שצנחו, מילוי שומן באזורים בהם השומן נספג, חידוד הסנטר ועוד. הטיפול נוגע בכל או ברוב סממני הגיל המבוגר והתוצאה היא אובדן של סממני זקנה שנוצרו עם הגיל, כוח המשיכה וניוון הרקמות. הטיפול מביא לקבלת פנים הנראות צעירות ורעננות הרבה יותר.

חברתי שחיה בניו יורק סיפרה לי שהיום המגמה בארה"ב היא טיפול משולב בפנים שנקרא"הצערת פנים". ביררתי כבר על מתיחת פנים והייתי רוצה לדעת יותר על טיפול זה.

אכן, המגמה כיום היא לא להסתפק במתיחת פנים בלבד, שתוצאותיה הן פנים יפות ומסודרות, אלא להגיע לפנים צעירות יותר. מאחר וישנם "סממנים מוסכמים" לגיל צעיר, בטיפול המשולב המנתח משווה לפנים את הסממנים הללו. המטופלת תתבקש להגיע לפגישת הייעוץ עם תמונה שלה מגיל 20-30 ולעיתים עם תמונה של אישיות נערצת, אליה היא רוצה להידמות. בהחלטה משותפת יבנה הטיפול המשולב המתאים לה.

במה מטפלת מתיחת פנים? האם גם באזור העיניים?

מתיחת פנים מטפלת בקו הלסת שהפך לא ברור עם השנים ומחזירה אותו למראהו החטוב יותר. המתיחה מטפלת בעודף העור בצוואר המסגיר את הגיל, ובקמטים באזור הלחיים. מתיחת פנים אינה מטפלת באזור העיניים (עפעפיים), לשם כך ישנו הטיפול בעפעפיים תחתונות ו/או עליונות, וכן אינה מטפלת בקמטי הצחוק בצדי העיניים בהם מטפלים בעזרת הזרקות בוטוקס.

בזמן שאני מחייכת מופיעים אצלי קמטים בצידי העיניים. כיצד ניתן לטפל בזה?

הבעות הפנים מפעילות שרירים שונים, לדוגמא: בזמן חיוך נוצרים קמטים לצידי העין, בזמן כעס נוצרים קמטים בין הגבות, בזמן ריכוז נוצרים הקמטים לאורך המצח. לכן, הטיפול בקמטים אלו הוא למעשה טיפול בשריר היוצר אותו. הזרקת בוטוקס לשריר המבוקש תמנע למשך כמה חודשים את הופעת הקמטים המפריעים לך בצידי העין.

מהם ניתוחים משולבים, כמו מתיחת פנים וניתוח עפעפיים?

בדרך כלל אנשים שהפנים שלהם זקוקות לרענון, גם העפעפיים שלהם זקוקים לפעילות דומה. בטכניקה של היום, ניתן בהחלט לבצע את שני הדברים יחדיו. הדבר מומלץ מכיוון שהשינוי באחד האיברים עשוי להחמיר לכאורה את מראו של האיבר השני באם הוא נזקק לתיקון. כמובן שיש לדון כל מקרה לגופו.

אני אישה מטופחת כבת 50 בערך ויש לי עור טוב למדי ולא מאוד מקומט. הדבר שמסגיר את גילי הוא דווקא צווארי וקו הלסת הנפולה שלי. האם יש טיפול לקו הלסת והצוואר?

קו לסת רפוי ולא ברור, וצוואר נפול אכן מסגירים גיל. בניתוח הצערת פנים מטפלים באזור זה, ושיטת הטיפול נבחרת בפגישת הייעוץ, כאשר גיל, בריאות, עור ורצונות המטופלת נלקחים בחשבון.

מאז שאני זוכרת את עצמי יש לי "סנטר כפול" האם ניתן על ידי שאיבה לחטב את הסנטר?

שאיבה בלבד באזור הסנטר אינה מספיקה ברוב המקרים. בדרך כלל יש לבצע שאיבה מעט יותר יסודית של שומן שנמצא גם מתחת לשריר הצוואר, בנוסף לשומן התת עורי. כמו כן יש להדק את השריר המדובר ולטפל בעור על מנת שיתכווץ היטב. כל אלו יחד נותנים בדרך כלל את התוצאה הרצויה.

לאמי, לאחותי ולי יש סנטר מאוד קצר, האם ניתן להאריך אותו?

ניתן להאריך באופן קל עד ניכר את אורך הסנטר. דבר זה מתבצע על ידי החדרת תותב סיליקון קשיח דרך חתך קטן בקו הסנטר או דרך חלל הפה, לפני קו הסנטר, והטמנתו מתחת לסנטר הרגיל. התופעה אותה הנך מתארת קשורה בגנים ברוב המקרים ואי לכך אין פליאה שהיא נמצאת במשפחה.

דר' אבישי וינברגר, יליד חיפה סיים את לימודיו בביה"ס לרפואה באונ' העברית בירושלים. ניתח בבית החולים הציבור במשך 20 שנה ועסק במגוון התחומים של כירורגיה פלסטית, רפוי כוויות ושיחזור.

מזה עשרים שנה מפעיל דר' אבישי וינברגר גם בתחום התיקונים האסתטים והקוסמטים. והוא היה מחלוצי הרופאים שהקימו מרכזים רפואיים פרטיים ומנהל את מרפאת המומחים "ארט קליניק" במרכז ויצמן בתל אביב.

אתר: http://dr-weinberger.com
בלוג: http://www.avishaiweinberger.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב